کاربرد ناودانی
페이지 정보
본문
ناودانی اروپایی چه کاربردهایی دارد؟
این مدل ناودانی، همانطور که بالا اشاره کردیم، ضخامت و وزن بیشتری دارد و طبعاً در بحث قیمت ناودانی هم، ناودانی اروپایی در مقایسه با انواع سبک با ضخامت و کاربری سبکتر، گرانتر است.
استفاده در خرپاها به صورت جفت
جهت تولید اسکلت کابین ماشینهای سنگین مانند تریلر، کامیون و…
کاربرد آن در بادبندها
استفاده به صورت جفتی، جهت ساختن ستونها
استفاده در ساخت تیرها
بررسی ساخت UNP
یکی از عوامل مهم و موثر در تعیین قیمت ناودانی ناودانی اروپایی، مواد اولیهی آن است. برای ساخت ناودانی بر اساس ضخامت، سایز و وزنی که دارد، نوع و میزان مواد قيمت ناودانی اولیهی آن متفاوت است. واضح است هرچقدر مواد اولیه، دارای کیفیت و وزن بیشتری باشد، قیمت تمام شدهی ناودانی نیز بیشتر است. از عوامل دیگر، میتوان به پروسهی روش ساخت و عواملی که به طور غیرمستقیم در ساخت ناودانی نقش داشتهاند اشاره کرد. موارد دیگری مانند نرخ ارز ودلار، تعرفههای کمرگ، قیمت فولاد و آهن میتواند همانند سایر مقاطع فولادی بر قیمت ناودانی اروپایی نیز تاثیر داشته باشد.
ناودانی سنگین چه کاربردی دارد؟
انواع ناودانی سنگین دقیقاً طبق جدول استاندارد اشتال تولید میشود، با وزن و ابعاد استاندارد. به بیان سادهتر، ناودانی سنگین دقیقاً طبق جدول محاسباتی ساخته و وارد بازار مصرف میشود.
ناودانی چیست؟
قبل از پرداختن به کاربرد انواع استاندارد ناودانی، لازم است در مورد ماهیت این محصول اطلاعات لازم را بهدست آوریم. ناودانی همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، ناودانی مقطعی فولادی به شکل حرف U انگلیسی است که در دسته پروفیلهای باز قرار دارد. روشهای مختلفی برای ساخت این محصول وجود دارد که شامل نورد سرد، نورد گرم و پرسی است. ناودانیهای تولید شده مثل ناودانی شیروانی به این روشها خصوصیات متفاوتی دارند؛ بنابراین آشنایی با آنها پیش قيمت ناودانی از خرید محصول کاملاً ضروری است.
ناودانی اروپایی، علاوه بر واردات توسط کشورهایی مانند ترکیه، چین و روسیه، از طریق کارخانههای داخلی مانند فولاد شکفته، فولاد ناب تبریز، مجتمع البرز فولاد و… به روش فابریک و پرسی تولید میشود. همانطور که در مقالات قبل به آن اشاره کردیم، ناودانیهای فابریک، به طور مستقیم از نورد گرم فولاد به دست میآیند. در حالی که در روش پرسی، ناودانی با استفاده از نورد سرد ورقهای فولادی و به کارگیری دستگاههای رول فرمینگ، تولید میشود. با توجه به این مسئله میتوان نتیجه گرفت که ناودانی فابریک در مقایسه با ناودانی پرسی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است.
ناودانی گالوانیزه
فرایند تولید ناودانی اکثرا از ورق نورد گرم است که با توجه به موارد مصرف ناودانی، آن را گالوانیزه میکنند. با گالوانیزه کردن ناودانی ویژگیهای منحصر به فردی مانند استحکام زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا میکند. بیشترین میزان مصرف این نوع ناودانی در ترمیم بناهای معماری، تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات و تشکیلات دریایی است.
ناودانی تولید شده بر اساس استاندارد اروپایی DIN-1026
ناودانی دارای استاندارد DIN EN ISO 12944-3 که در برابر خوردگی نیز مقاوم است.
ناودانی با استاندارد فرانسه NF A 45-255
یکی از انواع ناودانی موجود در بازار ایران این ناودانی از نوع UNP است، این ناودانی از ضخامت و وزن قابل قبولی برخوردار است. در واقع میتوان گفت وزن این نوع ناودانیها، یکی از مشخصههای بارز آنها به شمار میآید. ناودانی اروپایی وارداتی در سایزهای بین 30 تا 400 میلیمتر به بازار عرضه میشود. در صورتی که این نوع ناودانی در داخل ایران در سایز بین 80 تا 180 میلیمتر تولید میشود. از این ناودانی در کاربردهایی که نیاز به ضخامت بالای ناودانی است استفاده میشود. ازاینرو در پروژههای بزرگ کاربرد دارد. برای شناخت بهتر این ناودانی بهتر است به تفاوتهای آن با قيمت ناودانی سبک توجه کنید.
این مدل ناودانی، همانطور که بالا اشاره کردیم، ضخامت و وزن بیشتری دارد و طبعاً در بحث قیمت ناودانی هم، ناودانی اروپایی در مقایسه با انواع سبک با ضخامت و کاربری سبکتر، گرانتر است.
استفاده در خرپاها به صورت جفت
جهت تولید اسکلت کابین ماشینهای سنگین مانند تریلر، کامیون و…
کاربرد آن در بادبندها
استفاده به صورت جفتی، جهت ساختن ستونها
استفاده در ساخت تیرها
بررسی ساخت UNP
یکی از عوامل مهم و موثر در تعیین قیمت ناودانی ناودانی اروپایی، مواد اولیهی آن است. برای ساخت ناودانی بر اساس ضخامت، سایز و وزنی که دارد، نوع و میزان مواد قيمت ناودانی اولیهی آن متفاوت است. واضح است هرچقدر مواد اولیه، دارای کیفیت و وزن بیشتری باشد، قیمت تمام شدهی ناودانی نیز بیشتر است. از عوامل دیگر، میتوان به پروسهی روش ساخت و عواملی که به طور غیرمستقیم در ساخت ناودانی نقش داشتهاند اشاره کرد. موارد دیگری مانند نرخ ارز ودلار، تعرفههای کمرگ، قیمت فولاد و آهن میتواند همانند سایر مقاطع فولادی بر قیمت ناودانی اروپایی نیز تاثیر داشته باشد.
ناودانی سنگین چه کاربردی دارد؟
انواع ناودانی سنگین دقیقاً طبق جدول استاندارد اشتال تولید میشود، با وزن و ابعاد استاندارد. به بیان سادهتر، ناودانی سنگین دقیقاً طبق جدول محاسباتی ساخته و وارد بازار مصرف میشود.
ناودانی چیست؟
قبل از پرداختن به کاربرد انواع استاندارد ناودانی، لازم است در مورد ماهیت این محصول اطلاعات لازم را بهدست آوریم. ناودانی همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، ناودانی مقطعی فولادی به شکل حرف U انگلیسی است که در دسته پروفیلهای باز قرار دارد. روشهای مختلفی برای ساخت این محصول وجود دارد که شامل نورد سرد، نورد گرم و پرسی است. ناودانیهای تولید شده مثل ناودانی شیروانی به این روشها خصوصیات متفاوتی دارند؛ بنابراین آشنایی با آنها پیش قيمت ناودانی از خرید محصول کاملاً ضروری است.
ناودانی اروپایی، علاوه بر واردات توسط کشورهایی مانند ترکیه، چین و روسیه، از طریق کارخانههای داخلی مانند فولاد شکفته، فولاد ناب تبریز، مجتمع البرز فولاد و… به روش فابریک و پرسی تولید میشود. همانطور که در مقالات قبل به آن اشاره کردیم، ناودانیهای فابریک، به طور مستقیم از نورد گرم فولاد به دست میآیند. در حالی که در روش پرسی، ناودانی با استفاده از نورد سرد ورقهای فولادی و به کارگیری دستگاههای رول فرمینگ، تولید میشود. با توجه به این مسئله میتوان نتیجه گرفت که ناودانی فابریک در مقایسه با ناودانی پرسی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است.
ناودانی گالوانیزه
فرایند تولید ناودانی اکثرا از ورق نورد گرم است که با توجه به موارد مصرف ناودانی، آن را گالوانیزه میکنند. با گالوانیزه کردن ناودانی ویژگیهای منحصر به فردی مانند استحکام زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا میکند. بیشترین میزان مصرف این نوع ناودانی در ترمیم بناهای معماری، تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات و تشکیلات دریایی است.
ناودانی تولید شده بر اساس استاندارد اروپایی DIN-1026
ناودانی دارای استاندارد DIN EN ISO 12944-3 که در برابر خوردگی نیز مقاوم است.
ناودانی با استاندارد فرانسه NF A 45-255
یکی از انواع ناودانی موجود در بازار ایران این ناودانی از نوع UNP است، این ناودانی از ضخامت و وزن قابل قبولی برخوردار است. در واقع میتوان گفت وزن این نوع ناودانیها، یکی از مشخصههای بارز آنها به شمار میآید. ناودانی اروپایی وارداتی در سایزهای بین 30 تا 400 میلیمتر به بازار عرضه میشود. در صورتی که این نوع ناودانی در داخل ایران در سایز بین 80 تا 180 میلیمتر تولید میشود. از این ناودانی در کاربردهایی که نیاز به ضخامت بالای ناودانی است استفاده میشود. ازاینرو در پروژههای بزرگ کاربرد دارد. برای شناخت بهتر این ناودانی بهتر است به تفاوتهای آن با قيمت ناودانی سبک توجه کنید.
- 이전글orlistat: Online-Kauf von orlistat in der Schweiz Kottingbrunn 24.08.28
- 다음글You've Forgotten Car Boot Scooter: 10 Reasons Why You Do Not Need It 24.08.28
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.