로고

다온테마
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    다온테마는 오늘보다 한걸음 더 나아가겠습니다.

    자유게시판

    برند و برندسازی چیست؟

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Kassandra
    댓글 0건 조회 53회 작성일 24-08-27 10:20

    본문

    برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعده‌ی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعده‌ی دیگری، پایین‌ترین قیمت. وعده‌ی برنده‌ی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
    قول را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد:

    برند یعنی همه‌ی تصاویر، تجربه‌ها و برداشت‌هایی که در ذهن یک مشتری نسبت به یک نام یا نماد تجاری شکل می‌گیرد.
    بنابراین، شما نمی‌توانید از مدیر یک برند یا مدیرعامل یک سازمان بپرسید که «هویت برند» شما چیست؟ یا «تعهد برند» شما چیست؟ یا « یادآوری برند» شما چیست؟
    بلکه این مشتری و مخاطب است که حق دارد به این سوال‌ها پاسخ دهد.
    کارها، تلاش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، تبلیغات و همه‌ی آن‌چه که یک کسب و کار انجام می‌دهد، فقط ورودی فرایند برندسازی است. اما خروجی برندسازی یعنی همان چیزی که برند نامیده می‌شود، در ذهن مشتری شکل می‌گیرد.

    به عباراتی که کاربر در باکس جستجو وارد می‌کند Query می‌گوییم. مفهوم کلمه کلیدی هم همین است. یعنی عباراتی که کاربران در موتورهای جستجو وارد می‌کنند. کلمات کلیدی چند واژه مهم هستند که مفهوم محتوایی که تولید می‌کنیم را شامل می‌شوند. با یک مثال موافق هستید؟
    همین صفحه از سایت ما برای چند کلمه دیجیتال مارکتینگ کلیدی مهم بهینه شده است. مثلا عبارات سئو و سئو سایت در نظرمان بودند. پس ما انتظار داریم با این کلمات کلیدی که مرتبط به کارمان هستند، در نتایج ظاهر شده و ترافیک ارگانیک خوبی جذب کنیم. امروز که این مقاله را می‌نویسم، باید اعتراف کنم کلمات کلیدی به اندازه‌ای که فکر می‌کنید مهم نیستند. نه این‌که بی‌اهمیت باشند، فقط اوضاع موتورهای جستجو بهتر شده و گول کلمات کلیدی را نمی‌خورند.
    همه چیز در سئو سایت کلمه کلیدی نیست !

    link-blog-ding-002.webpمزیت سایت شرکتی
    طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال مارکتینگ است و همه‌گیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکت‌ها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.

    سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری می‌باشد و در نتیجه سایت خبری‌ که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.

    teck-seo-blog-pic-ding-001.webpتعریف رابط کاربری سخت است. User Interface یک واسط بین کامپیوتر و انسان است که تعامل با کامپیوتر را ممکن می‌کند. UI برای کاربر قابل دیدن است و به کمک آن با سرویس ما ارتباط برقرار می‌کند. مثلا در طراحی سایت، پوسته‌ای که کاربر می‌بیند رابط کاربری بوده و منطق آن در سمت سرور پردازش شده و از چشم کاربر دور است. پیاده‌سازی یک رابط کاربری جذاب در سئو سایت حیاتی است. کاربر از سایتی که UI زیبایی ندارد خسته می‌شود. هر digi ding چقدر هم که محتوا قدرتمند باشد.
    تجربه کاربری یا UX چیست؟

    سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ Optimization بوده که در حالت کلی به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو می‌باشد. اجازه بدهید برای اینکه مفهوم و دلایل اهمیت سئو را بهتر درک کنیم و بفهمیم که سئو چیست؟، ابتدا SEO را به 2 بخش (Se) و (O) تقسیم کنیم. یعنی اول بفهمیم (Se) یا موتور جستجو (Search Engine) چیست و بعد مفهوم بهینه‌سازی (Optimization) را درک کنیم.

    یک سری اصول و مفاهیم مقدماتی در سئو سایت وجود دارد که باید آن‌ها را بشناسید. مثلا باید مفهوم متاتگ‌ها (Meta Tags) را بدانید. بدانید تگ‌های H چه هستند و چرا استفاده می‌شوند. URL را درک کنید و بدانید دیجیتال مارکتینگ چه تاثیری در سئو سایت دارد. بک لینک (Back link) چیست و چقدر برای سایت اهمیت دارد. منظور از محتوا چیست و چرا به محتوا پادشاه می‌گویند. کلمه کلیدی (Keyword) چیست و آیا همه چیز کلمات کلیدی هستند؟ رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربری (User Experience) به چه معنا هستند و چرا نقش مهمی در سئو سایت دارند؟

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.